ארגונים ועסקים רבים משתמשים במערכת פריוריטי. יש לה המון יתרונות ואחד המשמעותיים הוא שניתן להשתמש בה גם בענן. כך בזכות חיבור לענן, אפשר לייצר חוויה נטולת סיכונים וגם מאובטחת. הענן שומר על המידע הרגיש 24/7.
יתרונות מערכת פריוריטי
אם נתאים את המערכת לענן, נוכל להנות משלל יתרונות כמו:
-חדשנות – המערכת מתעדכנת כל הזמן ועל כן העובדים יכולים לעבוד בצורה מתקדמת ומהירה. מלבד זאת, המערכת גם מאפשרת הצגה של מידע בזמן אמת. את המידע ניתן להציג בכל מכשיר חכם כמו, טלפון סלולרי, טאבלט וכו'.
-נגישות – המערכת מאפשרת גישה למידע, לתכונות והרכיבים השונים. הגישה ניתנת כמובן על פי ההרשאות שיש לעובד. המידע מוצג בצורה ברורה ונוחה.
-הטמעה – במידה ומעוניינים להתקין פריוריטי על מכשיר חכם, ניתן לעשות זאת בצורה פשוטה וקלה.
-עלויות תפעול – העלויות כוללות לא רק את השימוש במערכת, אלא גם את הגיבוי וכמו כן את התוספות הנוספות המגיעות עם המערכת. כך אפשר להפחית משמעותית את עלויות התפעול. מדובר על עלות קבועה שמשולמת מדי חודש.
-אבטחה – מערכת פריוריטי מאפשרת מערך פעילות מאובטח לגמרי וזאת תודות לשימוש בפתרונות הענן שלה. כך כל ארגון ועסק יכולים להבטיח שהם לא יאבדו מסדי מידע.
עובדים מהבית
בגלל מגפת הקורונה, רבים מהעובדים החלו לעבוד מהבית. מערכת פריוריטי שתומכת בעבודה גם בענן, הפכה לעוד יותר מוצלחת ושימושית והיא הקלה משמעותית על מהלך העבודה של העובדים, שיכולים להתחבר אליה מכל מקום ומכל מכשיר. מעבר לכך, גם בזכות השימוש בפתרונות הענן שהמערכת מציעה, אפשר לשמור על המידע הרגשי של הארגון או העסק גם כאשר עובדים מהבית.
איזה מודולים מערכת פריוריטי מציעה?
ניתן להשתמש במגוון מודולים שיכולים לייעל את העבודה בהם:
-כספים – אפשר להשתמש במערכת על מנת לבצע הנהלת חשבונות מלאה, לנהל תקציבים ועוד.
-תשלומים לספקים – אפשר להשתמש במערכת לצורך הדפסת צ'קים, העברות בנקאיות ועוד.
-רכוש קבוע – רישום הרכוש הקבוע, צפייה בתכניות השקעה, חישוב פחת, מיון נכסים ועוד.
-שיווק ומכירות – אפשר לנהל מערך לקוחות, לנהל יומני משימות, יומני פגישות, מערך טלמרקטינג ועוד.
-רכש – כל מה שקשור לניהול מערך ספקים, מחירוני ספקים, דרישות רכש, הזמנות רכש, הצעות מחיר.
-ניהול מלאי – ניהול מערך פריטים, צפייה בתנועות מלאי, ספירת מלאי.
-הנדסה – רישום ותיעוד של שינויים הנדסיים, מערך של דוחות מוצרים, בנייה ותיעוד הנדסי.
-ניהול הייצור – תכנון של פקודות עבודה, עבודה מול קבלני משנה, בקרת ייצור.
-ניהול משרד – דיווחים לגבי שעות עובדים, רשימת משתמשי המערכת, ספר טלפונים של אנשי קשר.
-משאבי אנוש – כרטיסי עובד, ניהול מועמדים, ניהול עובדים.
-ועוד שלל מודולים מצוינים שיכולים לעזור לכל ארגון או עסק.