איך לבנות אתר עסקי בזירה תחרותית

בניית אתרי תדמית WSERV

Share This Post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

רגע לפני שתתחילו לבנות אתר – מומלץ שתכירו את השחקנים האחרים

עלייה של אתר אינטרנט חדש לאוויר, היא מצד אחד חגיגה גדולה עבור בעליו, בפרט כאשר האתר מכיל חנות וירטואלית המאפשרת ביצוע רכישות אונליין ועתידה להגדיל משמעותית את הרווחים. מצד שני, בענפים תחרותיים שבהם על כל עסק שמקים אתר – יש עוד שלושה שעולים יחד עמו, חשוב להבין כיצד בכל זאת ניתן להצליח לייצר בידול. הייחודיות היא שם המשחק פה, לכן הרבה לפני שהאתר עולה ונחשף לגולשים, מומלץ להכיר את המתחרים ואת מה שהם מציעים עבור הלקוחות הפוטנציאליים בזירה הדיגיטלית. המטרה היא לבנות אתר עסקי ש"מדבר" בשפה רלוונטית עבור קהל היעד, כמו שעושים באשר האתרים, בו בזמן ששוקדים על הפיכתו למיוחד במינו ולדומיננטי בתחום שלו.

האם כדאי לבנות אתר לכל עסק גם ללא חנות מקוונת?

קיימים כיום אתרים עסקיים לכל ענף במשק כמעט, נישתי ככל שיהיה, כך שהנוכחות הדיגיטלית הפכה להכרחית בשביל מי שבאמת מעוניין להצליח ולהיות דומיננטי בין המתחרים שלו. מסיבה זו גם בניית אתרי תדמית בצורה מקצועית, שעיקרה הצגת העסק נטו, היא חשובה מאוד. אפילו אם אין בכוונת בעלי האתר לאפשר רכישות מקוונות וגם אם ממילא מדובר בעסק שלא מוכר סחורה אלא מציע שירות – כדאי לבעלי העסק להעלות לאוויר אתר, בו הגולשים "ייפגשו" עם תמציתו של העסק ועם המסרים המרכזיים שבעליו מנסה להעביר. עצם קיומו של אתר כזה, מהווה מקדם מכירות נהדר ומייצר תדמית חיובית וסמכותית עבור העסק. השקעה בתוכן בעל ערך ואינפורמציה חשובה בתוך האתר, תורמת למוניטין ובנוסף ל"חותמת של איכות" בעיני הגולשים, אשר עם הזמן עשויים לראות בעסק הזה סוג של אוטוריטה בתחומו.

איך בוחרים גרפיקה ותוכן לאתר?

הכרת המתחרים שלכם, אשר עמם אתם מתמודדים באותו "נתח שוק", היא חשובה בעיקר בשלב ההתחלתי, כאשר אתם עוסקים ביחד עם בונה האתרים שלכם בהקמת האתר – וגם בהמשך, לאחר שהאתר כבר באוויר ואתם מעוניינים לשדרג אותו בהתאם לצרכים בזמן אמת. לגלישה מעמיקה באתרי המתחרים ישנה חשיבות משתי סיבות עיקריות: האחת – הכרת ההיצע הקיים ובמיוחד כשמדובר באתרים מצליחים מאוד – והשנייה היא הבנה באשר ל"מה לא לעשות". ייתכן שמה שמצליח עבור אחרים, לא יצליח אצלכם וייתכן שהתכנים שנמצאים באתרי המתחרים – פחות ידברו אל הקהל שלכם. הרעיון של מחקר מקדים איננו להעתיק, לאחר מכן, את התכנים והעיצוב מהשחקנים האחרים בזירה, אלא להבין את התמצית של מה ש"עובד" ולנסות להשתמש בו, בדרך כזו או אחרת, ביצירת אתר משלכם שהוא חדש לגמרי ויש לו את הייחודיות שלו. כאשר אתם נמצאים בקשר הדוק עם הגולשים עצמם, בין אם באמצעות יצירת קשר באתר ובין אם דרך הרשתות החברתיות – אתם יכולים "להרגיש את הדופק" של האתר טוב יותר ולשפר אותו בהתאם למה שהקהל עצמו דורש מכם.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

מאמרים נוספים:

מאמרים

מהו גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס הינו ביטוי החוזר על עצמו בין חברות ועובדים רבים בתחום ולא ברור תמיד לכולם למה הכוונה בביטוי. למעשה, השבחים אודות גוגל אנליטיקס לא

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

רוצים פרטים נוספים?

מלא את הפרטים שלך ואנחנו ניצור קשר